Dziennik elektroniczny – najczęściej zadawane pytania
- Zapomniałem hasło. Co powinienem zrobić, aby uzyskać dostęp do systemu?
Jeśli zapomnisz hasło, to na stronie logowania do systemu skorzystaj z odsyłacza Przywróć dostęp w celu utworzenia nowego hasła (konieczne jest wówczas przeprowadzenie podobnej procedury jak podczas zakładania konta). - Mam dwoje dzieci, które chodzą do różnych placówek. Czy mogę oglądać ich dane po zalogowaniu się do dziennika elektronicznego?
Sprawdź, jaki jest adres dziennika elektronicznego w każdej placówce. Jeśli jest taki sam, to po zalogowaniu się do systemu zobaczysz dane każdego dziecka, pod warunkiem, że Twój adres e-mail został wpisany w kartotece każdego dziecka. W Witrynie rodzica dziecko, którego dane chcemy oglądać, wybiera się za pomocą selektora Uczeń.
Jeśli adresy są różne, to – niestety – po zalogowaniu się do systemu UONET+ zobaczysz dane tylko jednego dziecka, tego, które uczęszcza do placówki, do której systemu jesteś aktualnie zalogowany. - Zmienił się mój adres e-mail. Co zrobić, aby korzystać z tego adresu podczas logowania do dziennika elektronicznego?
Konieczne jest uaktualnienie danych rodzica w kartotece ucznia. Proszę skontaktować się z administracją Przedszkola. - Nie mogę zalogować się do dziennika elektronicznego, bo wyświetla się komunikat o
przerwie technicznej.
Komunikat taki może pojawiać się po aktualizacji systemu. Wówczas konieczne jest usunięcie z przeglądarki
historii przeglądanych stron oraz plików cookies.