Dziennik elektroniczny – najczęściej zadawane pytania

  1. Zapomniałem hasło. Co powinienem zrobić, aby uzyskać dostęp do systemu?
    Jeśli zapomnisz hasło, to na stronie logowania do systemu skorzystaj z odsyłacza Przywróć dostęp w celu utworzenia nowego hasła (konieczne jest wówczas przeprowadzenie podobnej procedury jak podczas zakładania konta).
  2. Mam dwoje dzieci, które chodzą do różnych placówek. Czy mogę oglądać ich dane po zalogowaniu się do dziennika elektronicznego?
    Sprawdź, jaki jest adres dziennika elektronicznego w każdej placówce. Jeśli jest taki sam, to po zalogowaniu się do systemu zobaczysz dane każdego dziecka, pod warunkiem, że Twój adres e-mail został wpisany w kartotece każdego dziecka. W Witrynie rodzica dziecko, którego dane chcemy oglądać, wybiera się za pomocą selektora Uczeń.
    Jeśli adresy są różne, to – niestety – po zalogowaniu się do systemu UONET+ zobaczysz dane tylko jednego dziecka, tego, które uczęszcza do placówki, do której systemu jesteś aktualnie zalogowany.
  3. Zmienił się mój adres e-mail. Co zrobić, aby korzystać z tego adresu podczas logowania do dziennika elektronicznego?
    Konieczne jest uaktualnienie danych rodzica w kartotece ucznia. Proszę skontaktować się z administracją Przedszkola.
  4. Nie mogę zalogować się do dziennika elektronicznego, bo wyświetla się komunikat o
    przerwie technicznej.

    Komunikat taki może pojawiać się po aktualizacji systemu. Wówczas konieczne jest usunięcie z przeglądarki
    historii przeglądanych stron oraz plików cookies.